13/2 - Friday 13th

Otursdag my ass! För det första så har 13 alltid varit mitt turnummer (bl.a. vunnit 8 kg choklad på det numret... ;P) och för det andra så sparkade vi rumpa på konserten så jaekla hårt att de måste ha fått rediga baksmärtor. :P Tack som fan och bra jobbat till alla som var med! Man märker verkligen hur mycket vi har utvecklats sen skolstarten.

Gick ju upp fem imorse, som de andra esteterna, så jag var ganska så jättetrött när jag kom hem. Vaknade nyss efter en tre timmars powernap, välbehövligt. Känns som att jag inte kommer att sova inatt heller, menmen, man kanske kan använda den extra vakna tiden till nåt konstruktivt...? ...njeh.

Mycket att göra i helgen. Den där jefla låten lyckas ju strula hela tiden... -.- Den måste vara helt klar på måndag, så det blir fruktansvärt stressigt. Tur att det bara är en demo... Eva berättade att hennes band, An Everlasting Eclipse, spelade in sin första låt i måndags. En jävla dag tog det bara för dem, vår låt har vi försökt spela in i flera veckor... -.-

Ledsen btw att jag inte har skrivit på ett tag, inte orkat.

^'v'^

Kommentarer
Postat av: Dennis

Sv; Ja de e ju de :D

Najs blogg :)

2009-02-15 @ 00:02:33
URL: http://doenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0